کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا
.............. درباره ی کلینیک .................

این وبلاگ به مسائل مختلف توانبخشی در زمینه تخصصی کاردرمانی، گفتاردرمانی و آموزش( بیماری های نرولوژیک کودکان و بزرگسالان، شکستگی ها و ترمیم تاندون و نیز سالمندان) می پردازد.
مطالب توسط متخصصین کاردرمانی و گفتاردرمانی زیر نظر دکتر علیرضا شمس الدینی متخصص کاردرمانی و دانشیار دانشگاه نوشته شده و برای راهنمایی بیماران و خانواده آنها می باشد.



-----------آدرس کلینیک ابن سینا -------------

تهران - خیابان سی متری نیروی هوایی- تقاطع مسیل منوچهری - جنب ایستگاه بی آر تی پیروزی - پلاک1/2- واحد2



----------------- تلفن کلینیک ------------------

......... ۷۷۷۵۳۲۲۷- ۷۷۴۱۵۲۱۷ ........
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۰۲ - mohammadreza
    سلام

نقش گفتاردرمانی در کودکان فلج مغزی تهران نو پیوزی و نیروی هوایی

فلج مغزی کودکان عارضه است که در اثر آسیب به مغز در دوران بارداری، هنگام تولد و به دنیا آمدن نوزاد و در مواردی به علت آسیب و صدمات به مغز در حال رشد نوزاد و یا کودک حاصل می شود. این آسیب می تواند ناشی از صدمات فیزیکی مثل ضربه مستقیم به سر کودک و یا ناشی از صدمات دیگر از جمله به علت کمبود اکسیژن هنگام تولد و یا ناشی از تب بالا بعد از تولد حاصل شود.

 آدرس مرکز گفتاردرمانی ابن سینا:

  ابتدای خیابان سی متری نیرو هوایی - تقاطع مسیل منوچهری
   جنب ایستگاه
بی آر تی پیروزی
     پلاک
۱/۲ - واحد ۲


تلفن: ۷۷۴۱۵۲۱۷-۷۷۷۵۳۲۲۷

پیامد این صدمات، کودک دچار فلج مغزی شده و سبب می شود که کودک به تناسب ضربه و آسیب به مغز و شدت آن، در طی مراحل رشدی و حرکتی خود (کنتر سر و گردن، نشستن، ایستادن و راه رفتن)، در تکلم و گفتار و نیز در مواردی در درک، شناخت و توانمندی های ذهنی دچار مشکل شود. لذا دریافت خدما گفتاردرمانی برای بسیاری از این کودکان ضروری است. گفتار درمانی کمک می کند تا با تقویت عضلات زبان و دهان، گفتار کودک فلج مغزی را آسان تر نموده و کمک کند تا گفتار واضح تر گردد، همچنین تعداد لغات او را افزایش داده تا بتواند افکار و احساسات خود را در قالب جملات طولانی تری بیان نماید. چنانچه اختلال کودک شدید باشد، به او زبان اشاره می آموزد و یا استفاده از تخته ارتباطی و تصاویر ساده را جایگزین گفتار مینماید تا با اشاره به اشکال مورد نظر، خواسته هایش را بیان کند.

نقش گفتاردرمانی در کودکان فلج مغزی محله تهران نو

فلج مغزی کودکان عارضه است که در اثر آسیب به مغز در دوران بارداری، هنگام تولد و به دنیا آمدن نوزاد و در مواردی به علت آسیب و صدمات به مغز در حال رشد نوزاد و یا کودک حاصل می شود. این آسیب می تواند ناشی از صدمات فیزیکی مثل ضربه مستقیم به سر کودک و یا ناشی از صدمات دیگر از جمله به علت کمبود اکسیژن هنگام تولد و یا ناشی از تب بالا بعد از تولد حاصل شود. پیامد این صدمات، کودک دچار فلج مغزی شده و سبب می شود که کودک به تناسب ضربه و آسیب به مغز و شدت آن، در طی مراحل رشدی و حرکتی خود (کنترل سر و گردن، نشستن، ایستادن و راه رفتن)، در تکلم و گفتار و نیز در مواردی در درک، شناخت و توانمندی های ذهنی دچار مشکل شود. لذا دریافت خدمات گفتاردرمانی برای بسیاری از این کودکان ضروری است. گفتار درمانی کمک می کند تا با تقویت عضلات زبان و دهان، گفتار کودک فلج مغزی را آسان تر نموده و کمک کند تا گفتار واضح تر گردد، همچنین تعداد لغات او را افزایش داده تا بتواند افکار و احساسات خود را در قالب جملات طولانی تری بیان نماید. چنانچه اختلال کودک شدید باشد، به او زبان اشاره می آموزد و یا استفاده از تخته ارتباطی و تصاویر ساده را جایگزین گفتار می نماید تا با اشاره به اشکال مورد نظر، خواسته هایش را بیان کند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

خیابان پیروزی ( با نام پیشین فرح آباد) ، واقع در شرق تهران از مهم‌ترین خیابان‌های محله های دوشان تپه و نیرو هوایی واقع در منطقه 13 شهرداری تهران می‌باشد. این خیابان از سمت باختر به میدان شهدا (ژاله سابق) یا همان دروازه دوشان تپه و از سمت خاور به میدان شهید کلاهدوز (انتهای خیابان سی متری نیرو هوای)  منتهی می‌شود. در سال١٣٨٠ توسط شهرداری تهران سه محله کنونیه حال حاضر تهران تهران نو، نیروهوایی، و خود پیروزی از یک دیگر جدا شده و به اسم های جدیدی در آمدند. اما همچنان به پیروزی شهرت دارند. این خیابان محله‌های بزرگ و کوچک زیادی را به هم پیوند داده که بعضی از آن ها خیلی قدیمی هستند. محله صددستگاه و چهار صد دستگاه و هم چنین پرستار از دیگر محلات مهم این خیابان می‌باشند. در خیابان پیروزی بسیاری از مکان‌ها با نام نیرو هوایی دیده می‌شوند؛ از پادگان تا مرکز ساخت تسلیحات و سالن‌های ورزشی و تالارهای پذیرایی و خیابان‌ها و کوچه‌هایی که همه به نیروی هوایی مربوط می‌شوند. در این منطقه کلینیک گفتاردرمانی تخصصی و خوب ابن سینا وجود دارد که با کادری مجرب و متخصص در زمینه گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان فعال می باشد.  محله های بلوار ابوذر، خیابان پرستار، خیابان نبرد، خیابان مقداد، چهارراه کوکاکولا، خیابان ائمه اطهار، میدان کلاهدوز ، خیابان نیرو هوایی، خیابان دوم نیرو هوایی، خیابان سوم نیرو هوایی، خیابان چهارم نیرو هوایی، خیابان پنجم نیرو هوایی، خیابان ششم نیرو هوایی، خیابان هفتم نیرو هوایی جزء محله های معروف محله ی پیروزی محسوب می شوند. گفتاردرمانی خیابان پیروزی - گفتاردرمانی در خیابان پیروزی - گفتاردرمانی کودکان در خیابان پیروزی - گفتاردرمانی برای کودکان در خیابان پیروزی – کلینیک گفتاردرمانی کودکان خیابان پیروزی – مرکز گفتاردرمانی کودکان خیابان پیروزی – بهترین کلینیک گفتاردرمانی برای کودکان خیابان پیروزی – گفتاردرمانی کلینیک پیروزی – کلینیک خوب گفتاردرمانی پیروزی- بهترین کلینیک گفتاردرمانی در خیابان پیروزی- کلینیک گفتاردرمانی نزدیک مترو پیروزی- گفتاردرمانی دکتر شمس الدینی خیابان پیروزی – گفتاردرمانی خیابان پرستار پیروزی- گفتاردرمانی خیابان مقداد پیروزی- گفتاردرمانی خیابان نبرد پیروزی- گفتاردرمانی خیابان نیروی هوایی پیروزی- گفتاردرمانی خیابان دهقان پیروزی- گفتاردرمانی خیابان ائمه اطهار پیروزی- گفتاردرمانی خیابان نیروی اول هوایی پیروزی- گفتاردرمانی خیابان مشتم نیروی هوایی پیروزی- گفتاردرمانی خیابان اول نیروی هوایی پیروزی- گفتاردرمانی خیابان دوم نیروی هوایی پیروزی- گفتاردرمانی خیابان سوم نیروی هوایی پیروزی- گفتاردرمانی خیابان چهارم نیروی هوایی پیروزی- گفتاردرمانی خیابان پنجم نیروی هوایی پیروزی- گفتاردرمانی خیابان ششم نیروی هوایی پیروزی- گفتاردرمانی خیابان هفتم نیروی هوایی پیروزی- گفتاردرمانی خیابان سی متری نیروی هوایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">