کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا
.............. درباره ی کلینیک .................

این وبلاگ به مسائل مختلف توانبخشی در زمینه تخصصی کاردرمانی، گفتاردرمانی و آموزش( بیماری های نرولوژیک کودکان و بزرگسالان، شکستگی ها و ترمیم تاندون و نیز سالمندان) می پردازد.
مطالب توسط متخصصین کاردرمانی و گفتاردرمانی زیر نظر دکتر علیرضا شمس الدینی متخصص کاردرمانی و دانشیار دانشگاه نوشته شده و برای راهنمایی بیماران و خانواده آنها می باشد.



-----------آدرس کلینیک ابن سینا -------------

تهران - خیابان سی متری نیروی هوایی- تقاطع مسیل منوچهری - جنب ایستگاه بی آر تی پیروزی - پلاک1/2- واحد2



----------------- تلفن کلینیک ------------------

......... ۷۷۷۵۳۲۲۷- ۷۷۴۱۵۲۱۷ ........
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۰۲ - mohammadreza
    سلام

فلج مغزی کودکان و نقش گفتاردرمانی در توانبخشی این مشکل

در صورت بروز هرگونه آسیب به مغز در حال رشد، علاوه بر بروز مشکلات حرکتی در دست و پاها، کودک دچار مشکلات گفتاری هم خواهد شد. بدین صورت که یا در تکلم و بیان کلمات و حرف زدن دچار مشکل می شود و یا این که در فهم کلمات دچار مشکل خواهد و شاید هم هر دوی این مشکلات را با هم داشته باشد. در این صورت کودک حتما به گفتاردرمانی نیاز خواهد داشت.

آدرس گفتاردرمانی ابن سینا

ابتدای خیابان سی متری نیرو هوایی - تقاطع مسیل منوچهری
جنب ایستگاه بی آر تی پیروزی

  پلاک
۱/۲ - واحد ۲


تلفن: ۷۷۴۱۵۲۱۷-۷۷۷۵۳۲۲۷

 

فلج مغزی کودکان عارضه است که در اثر آسیب به مغز در دوران بارداری یا هنگام تولد و یا به هنگام دنیا آمدن نوزاد و در مواردی به علت آسیب و صدمات به مغز در حال رشد نوزاد و یا کودک حاصل می شود. این آسیب می تواند ناشی از صدمات فیزیکی مثل ضربه مستقیم به سر کودک و یا ناشی از صدمات دیگر از جمله به علت کمبود اکسیژن هنگام تولد و یا ناشی از تب بالا بعد از تولد حاصل شود. پیامد این صدمات، کودک دچار فلج مغزی شده و سبب می شود که کودک به تناسب ضربه و آسیب به مغز و شدت آن، در طی مراحل رشدی و حرکتی خود (کنتر سر و گردن، نشستن، ایستادن و راه رفتن)، در تکلم و گفتار و نیز در مواردی در درک، شناخت و توانمندی های ذهنی دچار مشکل شود. لذا دریافت خدمات گفتاردرمانی برای بسیاری از این کودکان ضروری است. گفتار درمانی کمک می کند تا با تقویت عضلات زبان و دهان، گفتار کودک فلج مغزی را آسان تر نموده و کمک کند تا گفتار واضح تر گردد، همچنین تعداد لغات او را افزایش داده تا بتواند افکار و احساسات خود را در قالب جملات طولانی تری بیان نماید. چنانچه اختلال کودک شدید باشد، به او زبان اشاره می آموزد و یا استفاده از تخته ارتباطی و تصاویر ساده را جایگزین گفتار می نماید تا با اشاره به اشکال مورد نظر، خواسته هایش را بیان کند.

گفتاردرمانی خیابان نیرو هوایی - مرکز گفتاردرمانی خیابان نیرو هوایی - کلینیک گفتاردرمانی خیابان نیرو هوایی - گفتاردرمانی تهران نو - کلینیک گفتاردرمانی تهران نو - مرکر گفتاردرمانی تهران نو - گفتاردرمانی کودکان سی متری نیرو هوایی- مرکز گفتاردرمانی کودکان سی متری نیرو هوایی - کلینیک گفتاردرمانی کودکان سی متری نیرو هوایی -

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">