کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا
.............. درباره ی کلینیک .................

این وبلاگ به مسائل مختلف توانبخشی در زمینه تخصصی کاردرمانی، گفتاردرمانی و آموزش( بیماری های نرولوژیک کودکان و بزرگسالان، شکستگی ها و ترمیم تاندون و نیز سالمندان) می پردازد.
مطالب توسط متخصصین کاردرمانی و گفتاردرمانی زیر نظر دکتر علیرضا شمس الدینی متخصص کاردرمانی و دانشیار دانشگاه نوشته شده و برای راهنمایی بیماران و خانواده آنها می باشد.



-----------آدرس کلینیک ابن سینا -------------

تهران - خیابان سی متری نیروی هوایی- تقاطع مسیل منوچهری - جنب ایستگاه بی آر تی پیروزی - پلاک1/2- واحد2



----------------- تلفن کلینیک ------------------

......... ۷۷۷۵۳۲۲۷- ۷۷۴۱۵۲۱۷ ........
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۰۲ - mohammadreza
    سلام

ختلال کم‌توجّهی - بیش‌فعالی یا ADHD

  (Attention-deficit hyperactivity disorder)

بیش فعالی همراه با اختلال توجه، یک اختلال رفتاری رشدی است. معمولاً کودک توانایی دقّت و تمرکز بر روی یک موضوع را نداشته، یادگیری در او کند است در حالی که کودک از فعّالیّت بدنی غیر معمول و بسیار بالا برخوردار است. این اختلال با فقدان توجه، فعّالیت بیش‌ازحد، رفتارهای تکانشی و یا ترکیبی از این موارد همراه است. هر کودکی با شک ADHD باید به دقت تحت نظر یک پزشک معاینه گردد. بسیاری از این کودکان، یک یا چند اختلال رفتاری دیگر نیز دارند. همچنین ممکن است یک مشکل روانی مانند افسردگی یا اختلال دو قطبی داشته باشند. اختلال کم‌توجّهی - بیش‌فعالی، شایع ترین اختلال رفتاری در سنین کودکی و بلوغ است، و حدود ۳٪ تا ۵٪ کودکان قبل از هفت سالگی به آن مبتلا می‌شوند. این عارضه بیشتر در دوران ابتدایی و مدرسه برای کودکان و در هنگام سنین رخ می‌دهد و با افزایش سن، علائم بسیاری از بیماران بهتر می‌شوند و مشکل خود به خود رفع خواهد شد.

کلینیک کاردرمانی ابن سینا (دکتر علیرضا شمس الدینی)

آدرس :

 خیابان سی متری نیرو هوایی

تقاطع مسیل منوچهری - روبروی ایستگاه بی آر تی پیروزی

پلاک۱/۲ - واحد ۲

تلفن: ۷۷۴۱۵۲۱۷- ۷۷۷۵۳۲۲۷

 

علت بیشتر مبتلایان به عارضه بیش فعالی هنوز روشن نیست ولی گمان می‌رود که جزو بیماری های چند عاملی با ریشه ژنتیکی و عوامل محیطی در ارتباط باشد. عامل ژنتیکی این عارضه، بیشتر در پدران کودکانی که دچار بیش فعالی هستند وجود دارد اما عوامل محیطی نیز بر افزایش شدت این عارضه بسیار موثر هستند. این اختلال به میزان دو تا چهار برابر در پسران نسبت به دختران شایع تر است. کودکان مادران باردار سیگاری و یا الکلی بیشتر در معرض خطر بیش فعالی قرار دارند. همچنین مشکلات تغذیه ای و یا بهداشتی، روانی در هفته های اولیه بارداری می توانند در بروز این مشکل دخیل باشند.  

نویسنده: سینا لباف، کارشناس کاردرمانی

خیابان پیروزی ( با نام پیشین فرح آباد) ، واقع در شرق تهران از مهم‌ترین خیابان‌های محله های دوشان تپه و نیرو هوایی واقع در منطقه 13 شهرداری تهران می‌باشد. این خیابان از سمت باختر به میدان شهدا (ژاله سابق) یا همان دروازه دوشان تپه و از سمت خاور به میدان شهید کلاهدوز (انتهای خیابان سی متری نیرو هوای)  منتهی می‌شود. در سال١٣٨٠ توسط شهرداری تهران سه محله کنونیه حال حاضر تهران تهران نو، نیروهوایی، و خود پیروزی از یک دیگر جدا شده و به اسم های جدیدی در آمدند. اما همچنان به پیروزی شهرت دارند. این خیابان محله‌های بزرگ و کوچک زیادی را به هم پیوند داده که بعضی از آن ها خیلی قدیمی هستند. محله صددستگاه و چهار صد دستگاه و هم چنین پرستار از دیگر محلات مهم این خیابان می‌باشند. در خیابان پیروزی بسیاری از مکان‌ها با نام نیرو هوایی دیده می‌شوند؛ از پادگان تا مرکز ساخت تسلیحات و سالن‌های ورزشی و تالارهای پذیرایی و خیابان‌ها و کوچه‌هایی که همه به نیروی هوایی مربوط می‌شوند. در این منطقه کلینیک تخصصی و حرفه ای ابن سینا وجود دارد که با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاردرمانی کودکان و بزرگسالان فعال می باشد.  محله های بلوار ابوذر، خیابان پرستار، خیابان نبرد، خیابان مقداد، چهارراه کوکاکولا، خیابان ائمه اطهار، میدان کلاهدوز ، خیابان نیرو هوایی، خیابان دوم نیرو هوایی، خیابان سوم نیرو هوایی، خیابان چهارم نیرو هوایی، خیابان پنجم نیرو هوایی، خیابان ششم نیرو هوایی، خیابان هفتم نیرو هوایی جزء محله های معروف محله ی پیروزی محسوب می شوند. کاردرمانی خیابان پیروزی - کاردرمانی در خیابان پیروزی - کاردرمانی کودکان در خیابان پیروزی - کاردرمانی برای کودکان در خیابان پیروزی – کلینیک کاردرمانی کودکان خیابان پیروزی – مرکز کاردرمانی کودکان خیابان پیروزی – بهترین کلینیک کاردرمانی برای کودکان خیابان پیروزی – کاردرمانی کلینیک پیروزی – کلینیک خوب کاردرمانی پیروزی- بهترین کلینیک کاردرمانی در خیابان پیروزی- کلینیک کاردرمانی نزدیک مترو پیروزی- کاردرمانی دکتر شمس الدینی خیابان پیروزی – کاردرمانی خیابان پرستار پیروزی- کاردرمانی خیابان مقداد پیروزی- کاردرمانی خیابان نبرد پیروزی- کاردرمانی خیابان نیروی هوایی پیروزی- کاردرمانی خیابان دهقان پیروزی- کاردرمانی خیابان ائمه اطهار پیروزی- کاردرمانی خیابان نیروی اول هوایی پیروزی- کاردرمانی خیابان هشتم نیروی هوایی پیروزی- کاردرمانی خیابان اول نیروی هوایی پیروزی- کاردرمانی خیابان دوم نیروی هوایی پیروزی- کاردرمانی خیابان سوم نیروی هوایی پیروزی- کاردرمانی خیابان چهارم نیروی هوایی پیروزی- کاردرمانی خیابان پنجم نیروی هوایی پیروزی- کاردرمانی خیابان ششم نیروی هوایی پیروزی- کاردرمانی خیابان هفتم نیروی هوایی پیروزی- کاردرمانی خیابان سی متری نیروی هوایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">