کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا
.............. درباره ی کلینیک .................

این وبلاگ به مسائل مختلف توانبخشی در زمینه تخصصی کاردرمانی، گفتاردرمانی و آموزش( بیماری های نرولوژیک کودکان و بزرگسالان، شکستگی ها و ترمیم تاندون و نیز سالمندان) می پردازد.
مطالب توسط متخصصین کاردرمانی و گفتاردرمانی زیر نظر دکتر علیرضا شمس الدینی متخصص کاردرمانی و دانشیار دانشگاه نوشته شده و برای راهنمایی بیماران و خانواده آنها می باشد.



-----------آدرس کلینیک ابن سینا -------------

تهران - خیابان سی متری نیروی هوایی- تقاطع مسیل منوچهری - جنب ایستگاه بی آر تی پیروزی - پلاک1/2- واحد2



----------------- تلفن کلینیک ------------------

......... ۷۷۷۵۳۲۲۷- ۷۷۴۱۵۲۱۷ ........
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۰۲ - mohammadreza
    سلام

کاردرمانی ذهنی در کودکان تهران

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ق.ظ

نقش کاردرمانی در توانبخشی ذهنی کودکان چگونه است؟

یکی از حیطه های فعالیت کاردرمانی در کودکان، کاردرمانی ذهنی می باشد. در صورت بروز هرگونه اختلال ذهنی و درکی در کودک، این احتمال وجود دارد که این اختلال سبب بروز مشکلات عصبی، درکی و یا احیاناً زنتیکی و متابولیکی در کودک شود. به همین دلیل این گونه کودکان نیازمند دریافت خدمات کاردرمانی ذهنی می باشند و می بایست کودک به سرویس کاردرمانی ارجاع داده شود و از خدمات کاردرمانی ذهنی کودکان متناسب با مشکلش بهره مند شود.




آدرس کلینیک ابن سینا


  انتهای خیابان سی متری نیرو هوایی - تقاطع مسیل منوچهری
جنب ایستگاه
بی آر تی پیروزی
  پلاک۱/۲ - واحد ۲


تلفن: ۷۷۴۱۵۲۱۷- ۷۷۷۵۳۲۲۷


کودکانی که در یادگیری دچار مشکل هستند و اصطلاحاً به نام اختلالات یادگیری از آن نام برده می شود، کودکان بیش فعال که این بیش فعالی با اختلال در توجه و تمرکز همراه است، کودکان مبتلا به مشکلات رفتاری (مانند پرخاشگری، لجبازی، نافرمانی و رفتارهای منفی)، کودکان دارای اختلال در مهارت های دستی(مانند دست نویسی ضعیف)، کودکان با مشکلات هوشی و کم توانی ذهنی، کودکانی که بدون دلیل ترسو هستند (فوبیا)، کودکان با مشکلات ارتباطی- اجتماعی از جمله اُتیسم، کودکان با مشکلات اضطرابی و افسردگی، کودکان مبتلا به سندرم های ژنتیکی از جمله سندرم داون، کودکان دارای اختلالات درک کلامی و شنیداری، کودکان دارای اختلالات درک بینایی و دیداری و نیز کودکان با اعتماد به نفس پایین لازم است که به کاردرمانی ارجاع شوند تا از خدمات کاردرمانی ذهنی بهره مند شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">