کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا
.............. درباره ی کلینیک .................

این وبلاگ به مسائل مختلف توانبخشی در زمینه تخصصی کاردرمانی، گفتاردرمانی و آموزش( بیماری های نرولوژیک کودکان و بزرگسالان، شکستگی ها و ترمیم تاندون و نیز سالمندان) می پردازد.
مطالب توسط متخصصین کاردرمانی و گفتاردرمانی زیر نظر دکتر علیرضا شمس الدینی متخصص کاردرمانی و دانشیار دانشگاه نوشته شده و برای راهنمایی بیماران و خانواده آنها می باشد.



-----------آدرس کلینیک ابن سینا -------------

تهران - خیابان سی متری نیروی هوایی- تقاطع مسیل منوچهری - جنب ایستگاه بی آر تی پیروزی - پلاک1/2- واحد2



----------------- تلفن کلینیک ------------------

......... ۷۷۷۵۳۲۲۷- ۷۷۴۱۵۲۱۷ ........
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۰۲ - mohammadreza
    سلام

راه رفتن روی پنجه کودکان و نقش کاردرمانی

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ق.ظ

متخصص ارتوپدی کودکان دلایل راه رفتن با نوک پنجه پا و از طریق انگشتان در کودکان را تشریح کرد و گفت:‌ در مواردی محدودی، کودکانی که روی پنجه پا راه می روند، برای درمان نیاز به عمل جراحی دارند.

شیرین زمانی در ارتباط با راه رفتن با نوک انگشتان پا در کودکان اظهار داشت:‌ کودکانی که تازه شروع به راه رفتن کرده و میانگین سنی 9 ماه تا یک سال را دارند، راه رفتن از طریق نوک پا یا انگشتان پا عمدتاً مسئله خاصی نیست و نیاز به درمان ندارد.


وی با اشاره به اینکه در بیشتر موارد کودکانی که با انگشتان پا راه می‌روند به صورت خود به خودی این مشکل در آنها رفع می‌شود،‌ افزود: در صورت استمرار این روش راه رفتن در کودک، پزشک پس از معاینه، ورزش‌های خاص توصیه کرده و با توصیه‌هایی به پدر و مادر اصلاح عادت راه رفتن را در کودک ایجاد می‌کند.

متخصص ارتوپدی با تأکید بر اینکه بهتر است کودکانی که پس از یک سال راه رفتن هنوز مشکل نوک پا راه رفتن را دارند حتماً‌ به ارتوپدی اطفال ارجاع داده شوند، گفت:‌ برخی از مشکلات عصبی و مغزی همچون فلج مغزی خفیف، می‌تواند از نشانه‌های آن راه رفتن با نوک پا باشد لذا مراجعه به ارتوپدی اطفال در این شرایط ضرورت دارد.

زمانی تصریح کرد: اکثر کودکان به دلایل ارثی با این مشکل مواجه بوده و اکثراً به صورت خود به خودی راه رفتن در آنها اصلاح شده و در غیر اینصورت از طریق ارجاع به کاردرمانی و انجام تمرینات و ورزش های مناسب توسط کاردرمان با توصیه پزشک برای درمان اقدام می‌شود البته در موارد خیلی نادر نیز این مسئله نیاز به جراحی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">