کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا
.............. درباره ی کلینیک .................

این وبلاگ به مسائل مختلف توانبخشی در زمینه تخصصی کاردرمانی، گفتاردرمانی و آموزش( بیماری های نرولوژیک کودکان و بزرگسالان، شکستگی ها و ترمیم تاندون و نیز سالمندان) می پردازد.
مطالب توسط متخصصین کاردرمانی و گفتاردرمانی زیر نظر دکتر علیرضا شمس الدینی متخصص کاردرمانی و دانشیار دانشگاه نوشته شده و برای راهنمایی بیماران و خانواده آنها می باشد.



-----------آدرس کلینیک ابن سینا -------------

تهران - خیابان سی متری نیروی هوایی- تقاطع مسیل منوچهری - جنب ایستگاه بی آر تی پیروزی - پلاک1/2- واحد2



----------------- تلفن کلینیک ------------------

......... ۷۷۷۵۳۲۲۷- ۷۷۴۱۵۲۱۷ ........
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۰۲ - mohammadreza
    سلام

چه کنیم در سنین بالا دچار سکته مغزی نشویم؟

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ

پروفسور مجید سمیعی جراح مغز و اعصاب در شبکه خبر سیما گفتگوی کوتاهی درباره سلامت مغز و اعصاب داشتند که به چکیده آن می پردازیم.


چه کنیم در سنین بالا دچار سکته مغزی نشویم؟
عوامل زیادی در سلامت بدن در سنین بالا مهم است. تغذیه ما با بالا رفتن سن بسیار موثر است. زمانی ما متوجه بیماری در سلول های مغزی می شویم که دچار سکته شده ایم. در حالی که باید ۲۰ سال قبل به فکر تغذیه مغز باشیم. اگر بتوانیم از سنین ۳۵ تا ۴۰ سال بعد مواظب تغذیه، چربی، فشار خون و مسایل دیگر باشیم که عروق بدن خسته نشوند، مطمئنا در سنین بالا با دقت و تمرکز بالا می توانند زندگی کنند. این نصیحت من برای کسانی است که علاقمند به سلامت خود هستند.



ضرر امواج موبایل برای مغز و اعصاب چقدر است؟
امواج موبایل تنها امواجی نیست که اطراف ما وجود دارد. هزاران نوع امواج می آیند و در بدن ما رد می شوند و ما نمی بینیم. شاید به همین دلیل اعتماد به ضرر رسانی آن نداریم. تاکنون ثابت نشده که امواجی که در اطراف ما هست، ضرر زیادی برای بدن دارد یا ندارد. این کار یعنی اثبات یا رد این موضوع، بسیار مشکل است. از این لحاظ نمی گویم اثری ندارد، همه امواج که از بدن ما رد می شوند، حتی دو انسان که مقابل همدیگر هستند یا به همدیگر برمی خورند، یا به هم علاقمند می شوند یا با همدیگر تعامل فکری دارند یا احساسات نسبت به همدیگر دارند امواج دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">