کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا

بهترین و مجهز ترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان در شرق تهران

کاردرمانی و گفتاردرمانی ابن سینا
.............. درباره ی کلینیک .................

این وبلاگ به مسائل مختلف توانبخشی در زمینه تخصصی کاردرمانی، گفتاردرمانی و آموزش( بیماری های نرولوژیک کودکان و بزرگسالان، شکستگی ها و ترمیم تاندون و نیز سالمندان) می پردازد.
مطالب توسط متخصصین کاردرمانی و گفتاردرمانی زیر نظر دکتر علیرضا شمس الدینی متخصص کاردرمانی و دانشیار دانشگاه نوشته شده و برای راهنمایی بیماران و خانواده آنها می باشد.



-----------آدرس کلینیک ابن سینا -------------

تهران - خیابان سی متری نیروی هوایی- تقاطع مسیل منوچهری - جنب ایستگاه بی آر تی پیروزی - پلاک1/2- واحد2



----------------- تلفن کلینیک ------------------

......... ۷۷۷۵۳۲۲۷- ۷۷۴۱۵۲۱۷ ........
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۸ مهر ۹۵، ۰۸:۰۲ - mohammadreza
    سلام

صحبتی با والدین کودکان مبتلا به فلج مغزی

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ

والدین گرامی، اگر احساس می کنید که فرزند شما از نظر حرکتی مشکل دارد یا اینکه دیرتر از کودکان دییگر سرو گردن گرفته یا اینکه نمی تواند بنشیند، اولین قدم برای دانستن مشکل فرزند خود، مراجعه به پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان است. پزشک است که تشخیص می دهد مشکل حرکتی کودک شما چیست.در صورتی که پزشک موفق به تشخیص بیماری کودک شما شود، و اگر تشخیص بیماری فلج مغزی را برای فرزند شما بیان کرد، در صورت نیاز برای رفع مشکلات کودک شما احتمالاً دارو تجویز خواهد کرد. مرحله و گام بعدی و مهم درمان کودک شما،  معرفی کودک شما به سرویس کاردرمانی است. چرا که ادامه درمان کودک فلج مغزی با کاردرمان است. هرگز تصور نکنید پزشک متخصص مغز و اعصاب کودکان و یا متخصص ارتوپد کودکان قادر به درمان کودک شما که مبتلا به فلج مغزی هست، می باشند. فلج مغزی با دارو درمان نمی شود. فلج مغزی مشکلی هست که هیچ وقت برطرف نمی شود فقط با کمک پزشک و به خصوص کاردرمانی، رو به سمت بهبودی می رود و این کاردرمانی است که کمک می کند کودک فلج مغزی شما توانایی های جسمی و حرکتی را یاد بگیرد. کمک می کند کودک بنشیند، بلند شود، راه برود و ... . اگرچه  در صورتی که پزشک تشخیص دهد داروهای کمک کننده مثلا" کاهش دهنده سفتی عضلات و اندام ها مفید هستند، دارو تجویز می کند. یا این که در بعضی کودکان فلج مغزی تزریق بوتاکس و جراحی نیاز می باشد، در این صورت، این کار توسط پزشک انجام می شود.

توانبخشی و به خصوص کاردرمانی، بهترین و موثر ترین درمان برای بهبود رشد مراحل حرکتی و کمک به استقلال ذهنی و جسمی کودکان فلج مغزی می باشد.


آدرس کلینیک  ابن سینا:
 
تهران - خیابان سی متری نیرو هوایی - نرسیده به خیابان پیروزی 

روبروی ایستگاه بی آر تی پیروزی

 جنب نمایشگاه اتومبیل عبدی - پلاک۱ - واحد2
تلفن
: ۷۷۴۱۵۲۱۷- ۷۷۷۵۳۲۲۷


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">